Егер жазда оқуға тура келсе, жазғы демалысты қалай бұзбауға болады.
Демалыста оқумен айналысу-бұл жай ғана қайғылы. Және тіпті адал емес! Демалыс ол демалыс болуы керек. Кез-келген жұмыста демалыс болады. Өкінішке орай, демалыс кезінде оқуға тура келеді. Оқу мен демалысты қалай біріктіруге болады?
Кеңес алу
Call Close
Телефон нөміріңізді қалдырыңыз, біз сізбен хабарласамыз!
немесе өзіңіз бізбен хабарласыңыз:
+7 (705) 447-36-44
Алдымен жазда оқуға тура келетін кездерді талдаймыз. Әдетте, бұл оқудағы кемшіліктер және қалып қойған бағдарламаларды қуып жету керек. Жылына бірнеше екілік, мысалы, күзге ауыстырылған емтихандар. Міне, бәрі демалады, ал бақытсыз оқушы жаттап отырады. Осындай жағдайларда демалысты қалай түпкілікті бұзбауға болады?

1. Алдымен демалу
Маусымның басында оқудың қажеті жоқ. Ерекшелік — "жазғы мектеп" артта қалған оқушыға бару үшін арналған. Әдетте ол екі-үш аптаға созылады, содан кейін аяқталады. Әдетте, оқушы ең үлкен үйіндісі бар 1-2 пәнге барады, ал қалғаны бос уақыт болады.

Егер үйде қуып жету керек болса, онда шілдеге жақын бастау керек. Оқуда артта қалған балалар мен жасөспірімдер әрдайым тез шаршайды. Алдымен демалу және қайта жүктелу керек, содан кейін ғана сабаққа баяу кірісу керек.


2. Жиі, аз-аздап, қатаң кесте бойынша
Шамамен дәрігерлік емшаралар ретінде. Таңертеңнен бастап математиканың бір шаншуын жасады-күні бойы бос, саған еш ауырлық салмайды. Бірақ күн сайын, әйтпесе ештеңе шықпайды. Ақыр соңында, музыканттар, мысалы, күн сайын 2-3 сағаттан ән шырқап, дудетуге тиіс. Көпшілік демалуға мүмкін емес міндеттер бар. Осындайды өзіне қолданып көрудің дәл өз уақыты.

Екінші жағынан, оқудың күнделікті мөлшерін — өткен уақыты немесе көлемі бойынша нақты белгілеу керек. Бір адамға "бір сағат", екіншісіне — "бес жаттығу жасау" немесе "10 сөзді үйрену" қажет. Адамның бірден білуі маңызды: бүгін — әлі күнге дейін. Және сіз бәрін бастан алып тастай аласыз.

Айтпақшы,бұл кітап оқуғада байланысты, егер біз жасөспірім жазда жазғы тізімді оқып шықсын десек, бірақ ол кітапты оқуды ұнатпайды. Отыз, қырық бет-еркіндікте, алақай!

3. Айғайлаулар мен талаптарсыз
Егер оқуға деген көзқарас нашар болса, сабаққа барынша бейтарап қарау керек. Иә, отыруға тура келеді. Көңіл білдіреміз. Ең бастысы-жұмсақ, бірақ адамға жағдайды қабылдауға көмектесу. Барлығы тыныш болған сайын, соғұрлым жақсы нәтиже болады.

сен әлі күнге дейін кітапты қолға алған жоқсын, гаджетті алып қоймай, саяжай кентінен қуалап " ал оқу ше?!" –деп жасөспірімді қорламау үшін оқуды құрастыруға тырысамыз. Сол себепті таңды пайдалану керек: күн мен кеш-қарым-қатынас уақыты және осы уақыт өте аянышты.

4. Оқу жақындастыруға себеп ретінде
Барлығы үшін емес, бірақ кейде бұл өте нақты. Егер де бізде демалыс болса, біз оқушыға мектеп бағдарламасынан тыс қандай да бір тарихты айтып беруге тырысамыз. Бірақ тек егер өзіміз немесе бала оны қаласа. Тек жақсы қарым-қатынаста болды. Және тек бөлінген уақыт аясында.

Мысалы, мен қызықты диктант жаздырттым, покерде (сүйектерде) ойын барысында бүктеуге және шегеруге үйреттім, орыс жазушылары мен басқа да атақты адамдар туралы әңгімелер айттым. Біз вулкандар мен Ежелгі Рим туралы фильмдерді бірге көрдік.

Мұның бәрі-сөйлесуге және жағдайды пайдалана отырып, мектепте бұзылған ұнамайтын пәнге деген көзқарасты түзету.

5. Нәтижелерді бекітеміз
Уақыт өте келе, оқу жылындағы сияқты нәтижелерді бекіту керек. Бұл адам екі апта немесе бір ай ішінде жасаған немесе білген барлық нәрселерді көріп, оның қаншалықты жақсы дамығанын түсіну керек. Бұны өзі жақсы дәлелдейді: күн сайын аз-аздан ғана, ал бірақ жиырма күн ішінде мұндай қалың томды оқып тастаған. Кей жерлерде тіпті қызықты болды. Ал енді, бір айдан кейін, мен французша сөз тіркестерін үйрендім. Жүз тапсырма шештім. Жүз! Үлкен сан! Енді шай ішуге, балмұздақ жеуге және өз істерімен айналысуға болады.
Соңында, жазда оқу тіпті қызықты. Өйткені сен өз-өзіне иесін. Өзіңізді басқарасыз. Алға басасың. Өз-өзіне деген құрмет бар.